9 Nisan 2013 Salı

Akvaryum Gezimiz

Akvaryum gezimizi yapalı baya oldu ama anca ben resimlere ulaşabildim o yüzden yazımı da şimdi yazıyorum.
İlk önce tam beklediğim gibi değildi... Herhalde ben yabancı filmlerin etkisinde kalmışım:)


Bide pek olayın farkına varamadılar. Arkadaşımla beraber gitmiştik, oğluşlar için herhangi bir gezme gibiydi.


Ama biz büyükler pek bir eğlendik... Değişik bir sürü balık çeşidi gördük.


Hatta bir balık vardı resmini çekmeyi unutmuşuz; ilk gördüğümüzde ölü sandık:)) Böle bir balık görmemiştim hatta gözünü oynattığında nasıl şaşırdık ve korktuk anlatamam. Bildiğin göz yuvaları falan boş gibi duruyordu.
Etrafın fazla resmini çekmemişim ama bir kez daha gitmeyi düşünüyorum. Gidilmesi gereken bir yer. Özellikle ambiansı çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder