12 Mart 2013 Salı

Meraklı Minik

Meraklı Minik dergisini çokça duyuyordum. Özellikle Yağız 'ın  bu dergiye resminin bile çıktığını öğrendim. Bende oğluşum küçük olmasına karşın alıp incelemek istedim ki tam kalbimden fethedildim:)

Bir ziraat mühendisi (zooteknist) olarak bu sayı sanki benim mesleği anlatıyor gibi geldi. Hele ki Atakan' ın doğumuna tekabulen ayrıldığım süt ürünleri fabrikasındaki sorumlu yöneticilik işimden sonra pek bir hoşuma gitti. Konu hakkında bilgim olduğu için iyice inceledim dergiyi ve ne kadar açıklayıcı olduğuna şaşırdım.
3+ olmasına rağmen 3-4 aya sonra çok eğlenebileceğimizi düşünüyorum.Bence her yaşa kitap ediyor. Özellikle böyle resimler hikaye kitaplarında bile yok.


 Derginin içeriği, sayfaları ve konu anlatımları çok güzel. Hem öğretici hemde çok eğlenceli. Ne yalan söyleyeyim ben bile oturdum okudum:)
Yanında konuyu iyice pekiştirmek için bir inek maskesi ve hafıza kartları da var derginin içinde ayrıca yapıştırmalar, ördek posteri ve mandıra oyunu çıktı. bir dergiden bu kadar hediye çıkması da açıkçası çok hoşuma gitti.
Ailecek yapılabilecek aktiviteler var içinde, bu da ailenin beraber zaman geçirmesine olanak sağlıyor. Yeni sayı çıkana kadar 1 ay çocukları çok rahat oyalar bu dergi. Öğrettikleri de cabası:) Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir dergi ve hemen buradan alabilir yada üye olabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder