6 Ekim 2013 Pazar

Ekim Ayı Programı Vol 2

 Bu aralar Atakan da bir aktivite yapma isteksizliği var... Hazırladığım oyunlarla ya ilgilenmiyor ya da 1-2 dakikada hemen tamamlayıp gidiyor. Herhalde üstüne çok gittim. Çünkü benim oyunlardan kaçıp arabalarına koşuyor :( O yüzden bende bu haftayı daha serbest tuttum. Çok vaktini almayacak, zevk alacağı oyunları seçtim ve serbest oyuna çok zaman ayırdım...

  • TEMA : Sonbahar
  • SAYILAR: 1
  • RENKLER : Sarı
  • ŞEKİLLER : Daire
  • HAYVANLAR : İnek
  • TAŞITLAR :  Araba


  •             TEMA
    Sonbahar
    Motor Becerileri
    Sayılar
    Renkler
    Şekiller
    Hayvanlar
    Taşıtlar
    PAZARTESİ
    Yaprak Gölge Eşleştirme

    Sünger Baskı


    SALI
    Makas Denemesi



    Çiftlik Hayvanları Yap-bozu ile oynama

    ÇARŞAMBA


    Sarı Kağıt Yığınında Oyuncak Şekilleri Bulmaca


    Araba
    Yap-bozu Yapma
    PERŞEMBE
    Kuru Yaprak Ağacı



    İnek Kukla İle Oynama

    CUMA

    Eva 1 Sayısı Boyama
    İpe Sarı Makarna Dizme


    CUMARTESİ


    Yumurta Kabını Boyama

    Evalardan Araba Yapma

    4 yorum:

    1. canım sevdiği oyunları aktivitenin içine dahil edebilirsin benim nacizane tavsiyem, ama çocuklara olur böyle arada ,geçer inşallah,

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. nasıl zorluyor beni bilemezsin... sevdiği herşeyi dahil ettim yoksa yapmamak için direniyor:((

        Sil
    2. Kreşte etkinlik evde etkinlik bu nedir yaw deyip tepki koyuyor bence minik adam :))) iki yaş ergenligini yerim ben onun :) planda gayet esnek ve keyifli duruyor... sevgiler Öpücükler oğluşa

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. yerim onun ergenliğini ben:))) kocaman oldu oğluşum:)
        bende öptüm sizi canım...

        Sil