20 Eylül 2013 Cuma

Trafik Halısı...

Araçlardan arabayı işlerken bütün hepsini bir arada görebileceği taşıtlar halısını çıkarttım... Bu halıyla hem taşıtları ve çıkardığı sesleri hemde trafik kurallarına uyması gerektiğini öğreniyor, da öğreniyor mu acaba??
Neyse... Atakan bastı ben ve halı isimlerini söyledik taşıtların. sonra bir baktım Atakan bey benim elimi tutmuş bana bastırtıyor. Dedim sen git kaydıraktan kay ben oynarım halıyla, beni oynatıcam diye uğraşma sen :P) hehehe Şaka bir yana benim elimi tutup kitapta olsun oyuncaklarında olsun resimlerin üzerine parmağımı getirerek isimlerini saydırtıyor...Sonra da beraber gülüyoruz :))




1 yorum:

  1. oyyy oyyy hepsi aynı desene kuzum bunların :))) Bizim kız da anne sen bap ben resim çekiyim diyor bana :)) Halınız çok güzelmiş bu arada ;)

    YanıtlaSil