16 Eylül 2013 Pazartesi

Hoşgeldin Yeni Eğitim - Öğretim Yılı....

Gün itibariyle 2013-2014 eğitim ve öğretim yılını ağmış bulunmaktayız...Haftalık programımızı yaptık ve uygulamaya başladık. Aman nazar değmesin de tamamına erdirebilelim :))
 Daha önce yapmış olduğum çalışmaları seçtiğim içeriklere uyarlayarak tekrar niteliğinde bitirmek istiyorum bu ayı. Kurumuş yapraklar, kozalaklar dolu bir duyu havuzu hazırlamak istediğimden seçtiğim tema ve içeriklere önümüzdeki ayda devam edicem, çünkü burada hala yaz... Nerdeee kurumuş yaprak, nerdeee kozalak ?
Sonbahar denince ilk akla gelen  sarı rengiyle başlamak istedim. Ve hem daire şeklini hemde sarı rengi beraber çalıştığımız aktivite... Bunu Etkaca'nın blogunda görüp çift renkle yapmıştım, hemen programa uyarladım...



Yine sarı rengi ve araba boyamamız... Çıktı olarak kamyon resmi vardı biz onu araba niyetine boyadık, birde boya kitabının arabasını boyadık...


İnek Çalışması olarakta yap-bozundaki hayvanların yerlerini buldu...Böylece ilk gün ki programa uymuş olduk. Darısı diğer günlerin başına ;)


1 yorum:

  1. Allah zihin açıklığı versin kuzucuğum :)) İlk günden anne epey zorlamış seni :)) Ve imrenerek baktım boyama etkinliğinde ki başarına... Darısı benim kızıma olsun....

    YanıtlaSil