29 Mayıs 2013 Çarşamba

Sezonun İlk Denizi...

Birden esti bana hadi dedim uyu kalk denize gidelim... Kankiye, anneanneye teklif ettim cık kimse gelmedi... Oğluşumla baş başa gittik. Babası her ne kadar rüzgar var demiş olsa da amannn dedim bu kadarcık rüzgardan ne olacak!
Ama deniz kıyısına gittiğimizde bir de baktım ki tufan var.. dalgalar 1 metre...
Bir heves simidini giydirdim, denizde yaklaştık ki; ayaklarımız daha yeni suya değmişti bir dalga öyle bir çarptı ki bize Atakan hem suyun soğukluğundan hemde dalgadan korktu ve deniz olayı ilk giriş denememizle son buldu.
Dedim bari onca yol geldik taşlar kumlar ne bulursak oynayalım... Çünkü Atakan daha önce hiç kumla taşla oynamadı! O yüzden tek tek bütün taşların tadına baktı;)
İşte deniz değil ama kumsal görüntülerimiz:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder